بهارستان | دیدار سرپرست بهزیستی با نماینده مردم در مجلس و تاکید بر رسیدگی به مشکلات جامعه هدف

سرپرست بهزیستی شهرستان بهارستان با حضور در دفتر قشقاوی نماینده مردم شهرستان‌های رباط‌کریم، بهارستان و شهر پرند، با وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این دیدار، قربانی ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های این اداره در راستای خدمات‌دهی به جامعه هدف بهزیستی، خواستار نگاه ویژه‌ای از سوی نماینده مجلس به این اداره شد.

قربانی با اشاره به تنوع خدمات ارائه شده توسط بهزیستی به اقشار مختلف جامعه، از جمله معلولان، زنان سرپرست خانوار، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، سالمندان و افراد در معرض آسیب، خواستار حمایت قشقاوی در جهت رفع چالش‌ها و موانع پیش روی این اداره در ارائه خدمات بهینه به جامعه هدف شد.
در ادامه این دیدار، قشقاوی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان اداره بهزیستی بهارستان، اظهار داشت: بهزیستی نهادی حمایتی و انسان‌دوستانه است که در قبال اقشار آسیب‌پذیر جامعه وظایف خطیری بر عهده دارد.
وی با اشاره به مشکلات و چالش‌های پیش روی این اداره، قول مساعد داد تا در جهت رفع این مشکلات و تامین نیازهای جامعه هدف بهزیستی، از طریق پیگیری‌های لازم و رایزنی با مسئولان ذیربط، اقدامات لازم را انجام دهد.
قشقاوی همچنین بر لزوم توجه بیشتر به پیشگیری از معلولیت و توانمندسازی افراد تحت پوشش بهزیستی تاکید کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های مدون، زمینه را برای استقلال و خودکفایی این افراد فراهم نماییم. در پایان این دیدار، سرپرست اداره بهزیستی بهارستان از حمایت‌ها و پیگیری‌های قشقاوی، نماینده مردم شهرستان‌های رباط‌کریم، بهارستان و شهر پرند، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 110984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد